Thursday, February 23, 2012

Ma-puli na lang ako kung amo gid na.

Siling sang TV show Glee nga sa tuig 2030, gin pakot sang US census nga kalabanan kuno sang mga tao diri sa American naga-hambal na sang Katstila. Sa tuod tuod lang daw kaladlukan gid na pero naga-handong ako nga indi. Sa paminsar ko, ang rason nga-a damo na maga-kinatstila sa 2030 kay tungod nga ka-damo gid mag-bata sa mga latino/hispanic diri sa States. Mga puti mag-bata 2 o 3 lang pero mga latino/hispanic kalabanan siguro 8 bata nila. Ti kay kalabanan sa ila bi imol. Kung imol ka, indi ka kabalo mag family planning. Amo na nga-a. Ma-ayo lang gid kabalo na ko mag-kinastila. Pero basi indi na nami diri mag-istar sa States sa 2030. Kung amo gid na matabo, siguro i-padayon ko na lang ang akon gina-banta na mag-tigulang sa Pilipinas. Lantawon ta lang.

No comments: